نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2493
-
الف
+

چرا موضوع بیشتر سریال های ایرانی «ازدواج» است؟

بازیگر سریال کمیدی «خانه به دوش» گفت: مردم ایران به سریال هایی با موضوع «ازدواج» بیشتر علاقه دارند.

«سیروس میمنت» بازیگر و نویسنده ایرانی درپیوند با نقش آفرینی در سریال کمیدی « ن، خ» به کارگردانی «سعید آقاخانی» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سیروس میمنت» بازیگر سریال کمیدی «خانه به دوش» درپیوند با چگونگی انتخاب این کرکتر و همکاری دوباره‌ با آقای «سعید آقاخانی» گفت: «ن.خ» چندمین همکاری‌ام با سعید آقاخانی است که در آن کرکتر مرکزی را بازی می کنم.

این بازیگر با اشاره به موضوع اصلی سریال «ن.خ» که قرار است در نوروز سال 1398 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شود، گفت: «این سریال موضوع بسیار خوبی دارد و فضا هم کمیدی و مفرح است. من کرکتر «کیوان» را بازی می کنم که آدم خاصی است و رفتارهای خاصی هم دارد، در این فلم پسر من قرار است با دختر آقای نوری که «سعید آقاخانی» این کرکتر را بازی می‌کند ازدواج کند اما دچار یکسری مشکلات می‌شوند.»

میمنت با اشاره به موضوع تکراری سریال کمیدی «ن.خ» و علاقه مخاطبان تلویزیون به این موضوعات خاطرنشان کرد:«صد قرن دیگر هم بگذرد محور و موضوع کلی فلم‌های ایران همین خواهد بود زیرا نگاه مخاطبان تغییری نمی‌کند. تکرار چیز خوبی نیست اما مگر چند موضوع برای فلمسازی وجود دارد؟ عشق، ازدواج، نفرت، حسادت، مرگ و خشونت موضوعاتی هستند که نویسنده ها به آن ها توجه داشتند و در کشور ما علاقه به موضوع ازدواج از همه بیشتر است.

او به خبرگزاری پانا گفت: سریال «ن.خ» درمقایسه با دیگر سریال‌هایی که با موضوع ازدواج ساخته می‌شوند تازگی دارد. فکر می‌کنم فلم‌هایی که این موضوع را دارند باید بیشتر ساخته شوند و ازدواج کردن را از جهات گوناگون بررسی کنند و به مخاطب نشان دهند، جوانان گاهی به‌خاطر عدم شناخت کافی و انتخاب نادرست دچار اشتباه می‌شوند و ازدواج هایی بین آن‌ها صورت می‌گیرد که پایه و اساس درستی ندارند.»

ب م

نظر شما
ارسال نظر